Wake Me Up When September Ends - Green Day

【已脑补出一部欧瑟MAD……】

 

 

Summer has come and passed

夏天来了又走

The innocence can never last

那份纯真已经不再

Wake me up when September ends

唤醒我 在九月结束的时候

Like my father’s come to pass

就像我父亲的离世

Seven years has gone so fast

七年时间过的如此之快

Wake me up when September ends

在九月结束的时候唤我醒来

Here comes the rain again

这里又下起了雨

Falling from the stars

从星空缓缓落下

Drenched in my pain again

使我再次沉浸于痛苦的记忆

Becoming who we are

变成我们如今的模样

As my memory rests

即使我的记忆消亡

But never forgets what I lost

但永远不会忘记我所失去的

Wake me up when September ends

在九月结束时唤我醒来

Summer has come and passed

夏天来了又走

The innocent can never last

那份纯真已经不再

Wake me up when September ends

在九月结束时唤我醒来

Ring out the bells again

再次响起钟声

Like we did when spring began

一如往年的初春

Wake me up when September ends

在九月结束时唤我醒来

 

【Repeat】

 

Like my father’s come to pass

就象我父亲来到这个世上并离开

twenty years has gone so fast

二十年过的如此之快

 

Wake me up when September ends 在九月结束的时候唤我醒来

Wake me up when September ends 在九月结束的时候唤我醒来

Wake me up when September ends 在九月结束的时候唤我醒来

 

评论
热度 ( 3 )